Kaupallisille kumppaneille

Näkyvyyselementit Asuntomessuilla

Näkyvyyselementit Asuntomessuilla

Mitä näkyvyysmahdollisuuksia on tarjolla?

Tarjolla on eri tyyppisiä näkyvyyselementtejä, jotka listattuna alla:

Messukohteiden näytteilleasettajana voit saavuttaa erittäin laajan näkyvyyden messukohteen yhteydessä. Rakentajat päättävät itsenäisesti kumppaneista talokohteissa. Kumppanit voivat olla yhteydessä talokohteisiin ja tarjota tuotteitaan ja palveluitaan.

Mikäli kumppanilla on tuotteita esillä talokohteissa, Asuntomessut pystyy tarjoamaan ylimääräistä näkyvyyttä:

  • Huvila & Huussi Asuntomessuilla -näkyvyys ohjelman sisällä tapahtuvana tuotesijoitteluna
  • Virtuaalisilla Asuntomessuilla tuotteiden päälle sijoitetut huomiopisteet, jotka ohjaavat haluttuun paikkaan verkossa.

Asuntomessut ei toimita talokohteiden yhteystietoja.

Näyttelyhalli sijoittuu aivan messureitin alkupäähän, jonka läpi kaikki messuvieraat saapuvat ja poistuvat Asuntomessualueelta. Hallista on varattavissa oma osastopaikka: reunoilla osaston syvyys on 4 m, keskipaikalla 6 m.

Ulkonäyttelypaikat sijoittuvat tasaisesti eri puolille Asuntomessualuetta keskeisesti messureittiin nähden, jotta asiakasvirrat kulkevat osastojen edestä. Yhden ulkonäyttelypaikan koko (7 x 5 m (l x s)) on ihanteellinen näyttelyosastolle, joka rakentuu vaikka merikonttia hyödyntäen. Ulkonäyttelypaikkapaketteja on saatavilla jokaiselle toimialan yritykselle ulkonäyttelyalueilta varaustilanteen mukaan. Näyttelypaikat ovat kooltaan 12–200 m2.

Pinnat

  • Adshel-mainostaulut (120 x 180 cm), jotka sijoittuvat lähelle talokohteita, 2-puoleinen mainospinta.
  • Signware, jättilakanapinnat (300 x 465 cm), joiden sijoittelu alueella vahvistetaan myöhemmin.
  • Pylväsbanderollit, (80 x 200 cm) ovat mainospintoja, jotka asennetaan alueen valaisinpylväisiin, ja ovat aivan messureitin reunuksilla.
  • Aitamainokset. Messualueen rajausaidat hyödynnetään mainospintoina (700 x 200 cm ja 350 x 200 cm)
  • Digitaalinen mainospinta, jätti-led-näyttöjä (10 s) vähintään 768 krt / päivässä.

Ääni

Äänimainonta Asuntomessualueella (20 s). Messureitin varrelle sijoitettaan tasaisesti kaiuttimia, joiden kautta välitetään äänimainokset messuvieraille. toisto 8 tai 16 krt päivässä

Bussit

Bussimainokset, messubussin kyljet ja perä sekä osa sisäpinnoista hyödynnetään mainospintoina.

Mediapaikat Asuntomessuilla myy Mediamix Oy. Lisätietoja mediavälineistä ja hinnoista löytyy täältä.

Esimerkkejä räätälöidyistä näkyvyyselementeistä:

  • Asuntomessujen pääsisäänkäynnin yhteydessä oma logonäkyvyys.
  • Messuparkin yhteydessä mainosnäkyvyys led-näytössä tai omien mainosten jakaminen messuvieraiden autojen tuulilasiin.
  • Mainoslehtisten jako pääportilla Asuntomessuilta poistuville messuvieraille.
  • Uutiskirjeessä näkyvyyttä ennen ja messujen aikana.
  • Pop-up-näyttelypiste Asuntomessualueelta lyhyempää osallistumista varten.
  • Ravintolan työntekijöiden työasuissa oma logo.
  • Ravintolan kertakäyttöastioissa sekä servieteissä oman logon näkyvyys.
  • Huvila & Huussi Asuntomessuilla -tuotesijoittelu.
  • Näkyvyys Virtuaalisilla Asuntomessuilla.

Kysy lisää ari.virta@asuntomessut.fi niin voimme yhdessä suunnitella juuri teille sopivan paketin!

  • näkyvyyttä uutiskirjeessä
  • tuotetagit virtuaalisilla Asuntomessuilla
  • mainosnäkyvyys Asuntomessujen sovellukseen

Näkyvyyttä Huvila & Huussi Asuntomessuilla -erikoisjaksoissa

Kaupallisilla kumppaneilla on mahdollisuus tavata etäyhteydellä kaikki Asuntomessujen rakennushankkeisiin ryhtyneet rakentajat ja esitellä omia tuotteitaan ja palvelujaan.

Palvelutorin kautta voit tarjota tuotteita tai palveluita suoraan messurakentajille.

Yhteistyössä messukohteiden kanssa voitte rakentaa kumppanuuden, joka lisää tuotteesi näkyvyyttä juuri oikean yleisön keskuudessa, niin messutapahtumassa kuin mediassakin.

Jätä ilmoitus palvelutorille.

Lisätietoja näkyvyysmahdollisuuksista:

Ari Virta

asiakkuusjohtaja,
puh. 040 043 8623
ari.virta@asuntomessut.fi