Kaupallisille kumppaneille
Asuntomessut näkyvyysalustana
Asuntomessut näkyvyysalustana
Asuntomessut tarjoavat näkyvyyttä, jollaista ei ole mahdollista saavuttaa millään muulla markkinointialustalla:
Messukävijät näkevät tuotteet aidossa ja edustavassa kodissa, asuinalueella, jossa kokonaisuus on harkittu ja laadukkaasti toteutettu. (Loviisa 2023 n. 107 000 kävijää, Naantali 2022 n. 116 000 kävijää)
Asuntomessujen näyttelypaikat on sijoiteltu tasaisesti Asuntomessualueelle aivan messureitin varrelle, jotta kohtaamiset messuvierailijoiden kanssa onnistuvat mahdollisimman sujuvasti.
Vahva ostopotentiaali: Asuntomessujen kävijätutkimustenAvautuu uuteen ikkunaan mukaan messukävijöistä noin neljännes suunnittelee tai toteuttaa parhaillaan rakennushanketta ja samalla on käynnissä tai suunnitteilla remontti. Inspiraation hakeminen omiin projekteihin (mm. sisustamiseen) on yleisin syy vierailla Asuntomessuilla.
Brändin, joka on laajasti tunnettu: Vuonna 2020 tehdyn tutkimuksen mukaan 95 % suomalaisista sanoo tuntevansa Asuntomessut-brändin.
Asuntomessut on trendien ja laadukkaan asumisen näyttelyalusta. Messuilla esillä olevat tuotteet ovat osa tätä mielikuvaa.